Hårresande

Åkte åven i dag till Hedemora för att fixa klart det sista med håret. Fick det färgat lite grå-lila sen fönade vi det så det blev gigant-stort. Majjsan tyckte jag såg ut som en pinuppa med löshår. Nice resultat.
Föningen gör vi ju bara för att Majjsan behöver det för att klara sin gesäll.

Lite nyvaken på kortet med rosiga kinder bara. Men när ska jag ta kort då?
Efter att jag slutat med colan är jag konstant trött, eller så är jag på jobbet.
Har tagit åt mig så mycket tider som möjligt så man kommer iväg till Thailandet.
Men det tar väldigt mycket att jobba så mycket, så varje ledig dag så sover jag.

Yeah yeah i dag är det onsdag, och på söndag ska jag ha gått ner 1kg.
Det är väl ganska rimligt, 1kg i veckan?

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0