Lappens

Vilken berest familj vi är, jag och Kalle. Jag har precis kommit hem från min resa till Hedemora, det tog 4h att åka dit, äta och hem. Kalle har varit i Västerås lördag-söndag, det är ju också en hell of a resa.

Håret blev bra, jag är nöjd. Fast det är hur stort som helst nu efter att Majjsan fönat det, big fluff.

Jag tänkte om jag blandar engelska och svenska lite kanske jag blir lite mer international, that´s hot!

Har fortfarande bara blivit en halv cigg i dag och det blir nog ingen mer heller, men flot-mat blev det ganska rejält på min Hedemora-tripp. Vi köpte allt på Lappens meny, illa.
Jag får nog gå och kräkas lite i smyg nu tror jag...

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0