Redig fylla

Jag tror att jag behöver en redig fylla då och då för att rensa mitt inre lite. Jag behöver lite fylleskandaler och tjafs.
Som det blev i dag på jobbet var katastrof. Förutom Jennifer så var jag ensam tjej med Kalle, Mattis, Jimmy, Jeppe. Jag hade mensvärk och PMS och då är det väldigt svårt att jobba med sin sambo och kompisar. Fasiken det brast, jag var så nära till att brista ut i gråt.
Nej det känns som att jag behöver en sup i morgon för att få ut lite känslor men nej du, jag ska vinna vadet!
Nu ligger jag här hemma i sängen med Sissla och Ninja och kollar på Skavlan och försöker tagga ner.

Puss Hej

Kommentarer
Postat av: Sillen

Hörde att de va drygt att jobba =)

HBK gör himlen blååå

2009-09-26 @ 23:49:58
URL: http://magnuspremberg.bloggagratis.se/
Postat av: ANNA PEDERSEN

Haft en bra dag? ♥

2009-09-27 @ 00:45:23
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0