Silverfisken

Jag har så dåligt samvete just nu, eller jag har haft det hela dagen.
För några dagar sedan satt jag på toa och visste att jag skulle sitta där ett tag, då kommer det en silverfisk och simmar/ålar/kryper runt (eller vad dom gör.) Jag tänkte att jag kunde ställa toaborste-koppen på den så länge medans jag satt där så att den inte kröp upp på mig, men grejjen vad att jag glömde bort den stackars firren och kom på den först i dag, flera dagar senare.
När jag lyfte på koppen så simmade den ut iaf, större än den var när jag gömde den där under, så så himla mycket kan den väl inte ha lidigt då? Eller?
Jag känner mig som en elak person iaf, var det här en direkt-biljett till helvetet eller?

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Neijlice

Hahahahahahaha!

Jag tror minsann att du gjort värre saker i ditt liv än att stänga in en silverfisk!

En annan brukar mosa dem eller spola ner dem, om det är en direktbiljett så mja, då ses vi där!

2009-10-01 @ 08:54:42
URL: http://neijlice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0